counter create hit

مطالب مرتبط:

جشن ملی در ایتالیا پس از حذف بارسلونا (عکس)

شاهکار رم برابر بارسا و پیروزی 3-0 این تیم مقابل آبی اناری ها بازتاب گسترده ای در رسانه های ایتالیایی داشت.

راز سنگ های عجیب این جزیره چیست؟ +تصاویر

در زمان های دور که هنوز اداره پست درست نشده نبود مردم برای رساندن پیغام ها و نامه هایشان به یکدیگر از روش های مختلفی استفاده می کردند اما وقتی قرار بود این پیغام رسانی در جزیره ای دورافتاده و بدون سکنه انجام شود کار سخت و پیچیده می شد! ...

فیلم | واکنش مسی به گل مانولاس در المپیک رم

واکنش مسی به گل پیروزی بخش مانولاس در المپیک رم را در ویدئوی زیر می بینید.

هم دردی دو اسطوره فوتبال جهان/ ناکامی مسی و بوفون

پنالتی رونالدو در دقایق پایانی باعث شد تا رئال مادرید راهی مرحله بعد شود و بوفون ناکام بزرگ لقب گرفت.

ضرورت توسعه فیزیکی و نمایشگاه های موزه ملی ایران 

بازدید اعضای شورای شهر تهران از موزه ملی ایران و نمایشگاه های لوور و عکس های شادروان عباس کیارستمی به تاکید توسعه فیزیکی موزه مادر و تنوع بخشی و افزایش  نمایشگاه های ملی و بین المللی منجر شد. ...

پنج فیلم هالیوودی که نباید از دست داد

با شروع تابستان سال 2018 تب و تاب اکران فیلم های مطرح سینمای هالیوود بالا گرفته و همه در انتظار رکوردشکنان گیشه و باکس آفیس هستند. البته در میان تمامی آثار شانس اصلی رکوردشکنی تاریخ سینمای جهان را "اونجرز یا همان انتقام جویان" می دانند. ...

«روتوش» بهترین فیلم جشنواره بوداپست شد

فیلم کوتاه «روتوش» به کارگردانی کاوه مظاهری جایزه بهترین فیلم بخش مسابقه بین الملل جشنواره ای در شهر بوداپست مجارستان را دریافت کرد.

راهبندان از ابتدا مسیر چالوس تا سد کرج +تصاویر

بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای حرکت خودرو ها در مسیر ورودی به جاده چالوس تا سد کرج با ترافیک سنگین و از سد کرج تا مرزن آباد با ترافیک نیمه سنگین همراه است. ...

سخنگوی نمایشگاه کتاب: بودجه کافی برای تخصیص یارانه خرید کتاب نداریم

سخنگوی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تاکید کرد برای پوشش کامل قشر هدف و کتاب خوان، ۲۵۰ میلیارد تومان بودجه برای یارانه خرید کتاب لازم است.

عکس ؛ دلداری آقا فیروز به بازیکن محبوب استقلالی ها

عکس ؛ دلداری آقا فیروز به بازیکن محبوب استقلالی ها

حسین حسینی بعد از سپری کردن یک فصل پر فراز و نشیب در فاصله دو ماه تا جام جهانی روزهای سرنوشت سازی دارد. هر چند فیروز کریمی در خوش و بش قبل از شروع مسابقه حسینی را دروازه بان اول ایران دانست و حسینی با خنده های از ته دل پاسخگوی سرمربی قدیمی فوتبال ایران شد ام ...

سید بندی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ مشخص شد +عکس

کنفدراسیون فوتبال آسیا سیدبندی مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات را اعلام کرد.

عکس ؛ وقتی کریمی استقلالی ها را متوقف می کند !

عکس ؛ وقتی کریمی استقلالی ها را متوقف می کند !

دیدار استقلال و شاگردان فیروز کریمی شرایطی برگزار شد که آبی های تبریزی انگیزه خاصی برای ادامه مسابقات ندارند. آنها که نه دغدغه سقوط دارند و نه امیدی برای کسب سهمیه آسیایی می شود برایشان متصور شد، روز گذشته مقابل استقلال قرار گرفتند. بی تفاوتی گسترش ...

عکس ؛ رونالدو در اوج عصبانیت بوفون او را آرام کرد!

عکس ؛ رونالدو در اوج عصبانیت بوفون او را آرام کرد!

باز هم رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان برای یوونتوس و بوفون توسط رئال مادرید به پایان رسید و مطابق انتظار، این رونالدو بود که با گلزنی در حساس ترین لحظات، حکم حذف بیانکونری را امضا کرد. در لحظاتی که بوفون عصبانی از تصمیمات داوری در حال مصاحبه و انتقاد از م ...

اتفاق بی سابقه برای ایرانی ها در کن ۲۰۱۸

در جشنواره کن امسال سه کارگردان ایرانی برای دریافت نخل طلا با هم رقابت می کنند. اصغر فرهادی با فیلم «همه می دانند»، جعفر پناهی با فیلم «سه رخ» و اوا هیوسون با فیلم «دختران خورشید». ...

Â"بازگشت وآرÂ" مسعود آرم و همه حدادی منتشر شد

«سایه وآر» مسعود شعاری و پژمان حدادی منتشر شد

گزارش سازمان ملل متحد در کنفرانس مطبوعاتی آشکار آلبوم "سایه-R", و غیره. عصر روز گذشته یکشنبه اول مارس با حضور مسعود آرم و حزن انگیز. مسعود در این کنفرانس مطبوعاتی در مورد آلبوم "سایه و او گفت:" از اولین آلبوم من است که من کردم این نسخهها کار میکند کاملا سنتی و کلاسیک منتشر شده است. این یک نظم و انضباط در کنسرت با رای دادن. بخشی از زندگی ما همان موسیقی کلاسیک و سنتی است و البته هنوز هم ممکن است به کار تلفیقی نیز منتشر شد. این نوازنده ادامه داد: بخش هایی از این اثر در سال های گذشته ثبت شد و قطعات نیز در سال گذشته از ثبت نام. اثر بازسازی موسیقی دریافت کنید. آقای حدادی نیز پس از ماهی مطمئن شوید که برای تنظیم آن استقبال موسسه در قالب این آلبوم منتشر خواهد شد. اساسا یک کار دوباره مثل این. این آثار نیز از آهنگسازان این است که من بازسازی I. ظرفیت کاری بسیاری از آنها را من فکر می کنم آن را هنوز هم اجازه می دهد تا به خوبی هیچ, متن ترانه شهیدان غیر قابل تشخیص است. او همچنین گفت: از سوی دیگر گوش نیز معمولا, تغییر کرده است, و از این فضا فاصله است. اگر کمی re-بازی بازی های مشابه دقت ما در همان زمان نگه داشتن در ، ما می توانیم گور دسته جمعی از این زمان به آنها اضافه کنید. مخاطب خود را پیدا کنید. امروز که کار می کند وجود دارد در گوش همه ما است. من این کار وظیفه خرید نداشتم اما این کسب و کار است که یک بخشی از زندگی من است. بنابراین گفت: موسیقی یک شکل خاص از ارتباط است. بخشی از این ماجرا ، او شنیده بود این موسیقی ، یکنواخت و با آن زندگی می کنند. چیزی نیست که به زودی به فرم. یک مرد باید پیوستن به کسانی که کار می کنند در این وادی اجرا کند. اثری که الان می‌شنوید فُرم موسیقی دستگاهی است. این فرم اینگونه ایجاب می‌کرده که ساز کوبه‌ای جای بداهه‌نوازی نداشته است. این فرم موسیقی است که از پیشنیان رسیده و ما هم همان فُرم را اجرا کرده‌ایم. اما از نظر صوتی چیزی که می‌شنوید برای شما جدیدتر و بدیع‌تر است. چرا که اثر آثای شهنازی آثارش را بیشتر با تار اجرا می‌کرده است. در عین حال بیشتر اجراهایش به صورت تکنوازی بوده و ساز کوبه‌ای همراهش نبوده است. این نوازنده سه‌تار گفت: از نظر من موسیقی دستگاهی به دو تیپ تقسیم می‌شود، یکی مکتبی که فقط فرم موسیقی دستگاهی را می‌زده‌اند و مکتب دیگر که اعتقاد به بداهه نوازی بر اساس همان موسیقی دستگاهی داشته‌اند. ما در این آلبوم از مکتب اول پیروی کرده‌ایم و فرم اصیل موسیقی ایرانی را ارجا کرده‌ایم. در واقع این اجرا شیوه‌ی پژمان و شیوه‌ی مسعود در بستر گذشته بوده است. بداهه نوازی در حال فراموشی نیست و اکنون در حال پیش رفتن است. قرار نیست هر بداهه نوازی منتشر شود و در معرض عموم قرار گیرد. وی همچنین عنوان کرد: هیچ مرزی در موسیقی را قبول ندارم. اعتقادی به این مرزبندی‌ها و خط قرمزهایی که دور خودم و بقیه بکشم نیستم. اما اعتقاد دارم که نباید اصول را خدشه دار کرد. من نوازنده سه تارم و ممکن است که تجربه‌ای با این ساز بکنم که شیوه نوازندگی این ساز را مخدوش کنم. باید برای مخاطب شیوه را مشخص کرد. من مرزی را قائلم که باید کار هنری را جدی گرفت. مهم این است که آدم کاری که انجام می‌دهد را جدی بگیرد. ماندگاری اثر دست ما نیست و آن را تاریخ معین می‌کند.  مسعود شعاری گفت: هر آنچه در این آلبوم می‌شنوید، ساخته‌ی استادان گذشته است و تمام تکنوازی‌هایی که اجرا کرده‌ام به صورت بداهه است و برداشت من از گوشه‌های مختلف و ارتباط بین این گوشه‌هاست. در موسیقی دستگاهی دو ساختار مهم داریم. یکی قالب بندی مودالیته یا مایگی یک گوشه و یک دستگاه هست. برخی ها ساختار ملودیک را اعتقاد دارد. یعنی براساس ملودی پیشینیان اثر را بسط و گسترش می دهند. یعنی یک مکتبی می آید که خودش خالق ملودی می شود و یکی هم برداشتی از ملودیهای گذشته می کنند. بحث پریف و خاصی است. پژمان حدادی نیز در بخش دیگری از این نشست خبری گفت: موسیقی ایرانی به اندازه کافی غنی هست و قدرت این را دارد که بتواند مخاطب را در هر زمانی که باشد، تحت تاثیر قرار دهد. موسیقی‌های کلاسیک در همه جای دنیا همیشه جایگاه خود را داشته اند و از بین نمی‌روند. آثار کلاسیک باید از جانب موزیسین‌ها معاصر مورد توجه قرار گیرند و با در کیفیت ضبط بهتر و نگاهی متفاوت‌تر ضبط شوند. این نوازنده سازهای کوبه‌ای در ادامه افزود: از زمان حسین تهرانی به بعد، بُرهه‌ای بود که تنبک‌نوازی خیلی تکنیکی و پیشرفته نبود. الان خیلی پیشرفته شده و تکنیک‌های زیادی وارد این ساز شده است. اما در بخش همنوازی این اتفاق نیفتاده است. ما نیاز داریم که نوازندگان تنبک بتوانند محتوای ملودی را درک کنند و با موسیقی دستگاهی آشنا باشند. آنقدر تکنیک‌ها در تنبک‌نوازی استفاده شده که بخش همنوازی ضعیف شده است و پیامی که ملودی دارد را از بین می‌رود. وی همچنین عنوان کرد: همان تکنیک‌هایی که در تکنوازی استفاده می‌کنند و همنوازی هم به کار می‌برند. همنوازی همواره معنی خاصی داشته و با الگوهای ریتمیک ساده‌تر برخورد می‌شده و ریتم در خدمت ملودی بوده است. نوازندگان تنبک بهتر است که بیشتر با موسیقی دستگاهی آشنا باشند. در این آلبوم من در نوازندگی تنبک تنها نقش همراهی کننده را داشته‌ام. تنبک می‌تواند هویت خود را حفظ کند اما در برخورد با آثار قدما بهتر است که نقش همراهی کننده را داشته باشد. در هنر مرز و محدوده‌ای نیست. قرار است اتفاق‌های زیادی در هنر رخ دهد. پژمان حدادی گفت: خیلی از تجربه‌هایی که الان دارد رخ می‌دهد هنوز معلوم نیست که می‌تواند به عنوانی یک شیوه جا بیافتد و برای خودش سبک شود یا نه. در قالب کارهای تجربی هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد. من ترجیح می‌دهم که گاهی با موسیقی به طور مدرن برخورد کنم و گاهی هم دوست دارم با این ساز خیلی سنتی برخورد کنم. ساده نوازی با کارهای کلاسیک اصلا ساده نیست. نواختن ریتم رنگ بسیار دشوار است. جمله بندی و لحن خیلی مهم است که همراه با بافت ملودیک و به صورت هماهنگ حرکت کند. وی در ادامه افزود: آموزش برای من یکی از مهمترین انگیزه‌ها است. آمدم که بمانم. اما به خاطر اتفاق‌های خیلی خیلی خوبی که دراد رخ می‌دهد الان مردد شده‌ام. چیزی که می‌توانم به نسل بعد از خودم منتقل کنم، دستاوردی است که داشته‌ام و دوست دارم به نسل بعد منتقل شود. سال‌های بسیاری در خارج از ایران تدریس کرده ام اما هرگز دستاورد و نتیجه‌ای که می‌خواستم نداشته است. این کار تنها در ایران رخ می‌دهد. در فیگورهای ریتمیک هم ساختارها در لحظه رخ می‌دهد. گاهی حتی اساس یک کمپوزیسیونی شکل می‌گیرد و در بداهه‌نوازی‌های اساس یک کار جدید شکل می‌گیرد. این نوازنده تنبک عنوان کرد: این آلبوم مخاطب خاص دارد و چندان درآمد مالی برای ناشر ندارد اما نقطه تعریف در زمان فعالیتش همواره آثاری منتشر کرده که خیلی ارزشمند بوده‌اند.